A 88-as buldog
1988
volt az év, amikor a Mack bemutatja a CH szériát. Egy tanárom
szerint a feleléskor arról kell beszélni, amit tudsz, nem arról amit
nem, szóval ezért említeném meg, hogy két évvel később a
Renault Trucks kebelezi be a buldogos márkát. 2000-ben pedig a
Volvo, a Renault Trucks akvizíciójával a Mack-et is megszerzi, az
USA igazságügyi minisztériuma decemberben hagyja jóvá a
felvásárlást.
A
CH600-asról egészen kitűnő katalógust tudok mutatni 1989-ből
azaz egy évvel a premier után, úgyhogy típusismertető gyanánt,
tessenek onnan edukálódni!
Olyan
nagyon sokszor nem szerepelt még itt a CH600, egyetlen
postban, de ott rögtön két verzióban. A még a
Twin Pack-okból származó tartálykocsi végképp nem újdonság,
de én változatlanul a legjobb tartály félpótnak tartom, amit a
Matchbox készíteni volt képes. Ennek a szerelvénynek a Shell
festése szerintem kiemelkedően jól sikerült. A normál Convoy
szériából a
DAF BP tankert nem veri semmi, de én ennek megszavazok egy
helyezést valahol az első tízben.
Simán beválasztom a tíz legszebb, normál Convoy szerelvény közé!
A króm beltér kicsit fáj, de legalább van beltér.
Nem csinált ennél szebb tartályos félpótkocsit a Matchbox.
Kell lassan vennem egy háztartási atommikroszkópot, mert tökre érdekelne, hogy mi lehet a "Caution" alá írva, csak képtelen vagyok kisilabizálni.
Matchbox CY-35 Convoy Mack Shell Tanker, NRFB.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése