Vannak olyan szobor szépségű autók, melyeket csodálok, de nem akarnám birtokolni őket, mert minden centi ami megtesznek, csökkenti az értéküket és veszélyezteti tökéletes szoborszerűségüket. A Jaguar második világháború utáni első sportkocsija pont ilyen jármű. Na, ezért is jók a kisautók!
A jármű nem új nálunk,
wmormo
kolléga a múltban a típusismertetőt is letudta egy remek
felújítás post kapcsán. Ehhez csak olyan apróságokat tudnék
hozzátenni, amik inkább a szőrszálak hasogatása lenne, mintsem
értelmes tartalom. Nem így Jay Leno! Neki ugyanis van egy és
szokása szerint nem „vitrinben tartja” és nézegeti.
A 2008-as jenki Superfast szériából az eddig megjelent darabokra a mondateleji link mutat, szóval azon sincs túl sokat magyarázni. Tehát ami marad, az ennek a konkrét darabnak a méltatása vagy éppen annak ellenkezője.
Igazából nem tudok érdemben belekötni. Szerintem minden a helyén van, ami egy spéci szériához kell, a részletek szépen kiemelve, nagyon jó kereket választottak hozzá. A beltér lehetne valamivel részletesebb – a képeken nem látszik, de az ülések vannak meg, jelzés értékű négyküllős kormány és váltó, de ennyi. Az, hogy ez a babazokni-kék olyan szín, amitől én visítva menekülök az egyéni szociális problémám és abszolút ízlés kérdése.
Azt hiszem minden ott van rajta, ami érdemesíti arra, hogy spéci szériában szerepeljen.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése