A név ne tévesszen meg senkit, ez pont az aminek látszik! Mégpedig egy Porsche 924-es, ráadásul mindjárt az amerikai kivitel a lökhárítói alapján.
Nem tudom, mi lehetett az oka, de 1979 környékén, amikor is ez a modell készült, számos olyan Hot Wheels kerül be a kínálatba, ami fantázia néven fut, de magán az autón konkrétan megjelenik annak márkája, típusa vagy mindkettő. Szóval az Upfront 924 egy Porsche 924-es, ami az autó dekorációjából is egyből leszűrhető a hatalmas logót és a számot látva, de szerintem a formából is eléggé egyértelműen látszik. Maga a forma Larry Wood munkája ami ugyan nem a Majorette féle irányt követi, de jól beleillik a Hot Wheels akkori arculatába. Egyszerű, mint a faék, mégis minden fontos elem rajta van, ehhez is jól passzolnak ezek a kerekek. A belseje is ezt a tendenciát követi, nem igazán részletes, a fontos dolgok megvannak és ennyi. Talán ez az egyszerűsége okozza a báját is. Sokáig nem futott, mert 1979-es megjelenése után 1984-ben volt utoljára a kínálat része. Öt fő színben került kiadásra - ezeken belül természetesen van pár kisebb-nagyobb változat -, amiből én négyet tudok nektek megmutatni. A citromsárga volt az első, vagyis a premier darab, majd a narancssárga követte a következő évben. A fekete verzió viszont már 1982-es, amit a az utolsó évben megjelenő fehér változat követ. Nem túl sűrűn fut vele össze az ember, nekem is elég sokára sikerült szert tennem az elsőre, aztán szép lassan összefújta a szél ezt a kollekciót. Ezen okokból ne is nagyon számítsatok makulátlan példányokra.
Van viszont egy "különleges" változata is ennek a modellnek, mégpedig a síléctartós kivitel. Ez annyit tesz, hogy a módosított hátsó ablakra rögzítettek egy ilyen kiegészítőt, ami két pár sílécet és botot tartalmaz. Nagyon sokat dob az Upfront megjelenésén nagyon jól néz ki rajta. Na, ezekből aztán végkép nehéz horogra akasztani, én nagyon örültem mikor a fehérből végre sikerült egyet vennem! Mint láthatjátok a rakomány nem is teljesen hibátlan, az alsó részek rendelkeznek némi folytonossági hiánnyal, de ez legalább jól mutatja, hogy mennyire sérülékeny és miért is nem maradnak fent az autóval együtt.