Mivel az alap egész jó állapotban volt, így nem volt vele nehéz dolgom. Egyedül a bal hátsó sárvédőt kellett lakatolni, mivel valaki megpróbálta ott szétfeszíteni. Ennek eredménye lett, a kiálló lemez, illetve a platón levő kicsi kitüremkedés. A szokásos szétfúrás, kromofágozás, majd fényezés sorrend következett. Az alvázat kicsit átpucoltam fémtisztítóval, főként az első és a hátsó lökhárítóra koncentrálva. Az első lökös bal oldala kicsit befele hajlott, de ennek a visszaegyenesítése sem okozott nagy gondot. A kerekeket ezüst festékfilccel tettem szalonképesebbé. Száradás után a ponyvát és az alvázat pillanatragasztóval fixáltam a helyére.
10 megjegyzés:
Két gondolat:
1. Az eredeti állapotról készült fotón nem látszik jól, hogy mennyire szét volt feszítve a felépítmény és mekkorát terpesztett alul. Szép lakatosmunka!
2. Járatok több, amerikai autós periodikát is. Ott időnként értekeznek az eredetinél jobb állapotúra felújított autókról. Na, ez pont ilyen lett! Jobb mint, az eredeti. Szép munka, gratulálok!
Nagyon faja!
Gyönyörű lett.Nem is látszik hogy ezülst a filc.Inkább króm!Egyébként mi a filc neve?
Látom mellette ott száradt egy truck is.
Jó lett, mintha gyári-új lenne. Én is elkövetek 1-2 hasonló felújítást, de sajnos az eredeti állapotot mindíg elfelejtem megörökíteni. :-)
Köszi mindenkinek, igyekszik az ember:)
Joe: 1. Valóban, sajnos futószalagon fotóztam, akkor ez eszembe sem jutott.
Andrew0807: Uni. Pirosat ne vegyél, mert elég halovány, pedig lámpákhoz jó lett volna:( Sárgám van még, azzal nincs gond, kékbe és zöldbe láttam még (Office Depot). Ha nem kapsz szólj, amúgy egy mostani MB az ára.
http://www.uniball.com/catalog/images/product/1740photo.jpg
Ne tessék puskázni a képről, már kész van, az lesz a következő.
Nájsz lett! Nagyszerű! :)
Szerintem is nagyon szép lett!!! :)
Szép munka ismét! ;-)
Nagyon szép. Szerintem is jobb lett mint az eredeti.
Megjegyzés küldése